«Секс у великому місті»: психоаналіз героїнь!

1

«Секс у великому місті»: що за кадром?

Культовий серіал «Секс у великому місті» триває. І поки творці вирішують, чи знімати сьомий сезон серіалу або третій фільм, а також підбирають нових актрис, ми  попрохав  нашого постійного експерта - психолога, імідж-консультанта і коуча Тетяну Волкову - проаналізувати «темне минуле» улюблених героїнь.

Кері Бредшоу, Міранда Хоббс, Шарлота Йорк, Саманта Джонс - найулюбленіші персонажі будь-якої дівчини ХХI століття! Але що ми знаємо про їхнє минуле, як вони стали втіленням сучасного ідеалу жінки? Чому Саманта Джонс змінює коханців як рукавички? Чому Керрі так довго не могла побудувати щасливі відносини? Що ховається за скромністю Шарлотти? Як дівчинка перетворюється в сильну і самодостатню жінку начебто Міранду? Ми зацікавилася, які таємниці приховують героїні «Сексу у великому місті», втілені Сарою Джесікою Паркер та іншими актрисами серіалу.

Секс у великому місті: реальні чи вигадані героїні?

Вони такі різні - і все-таки вони разом! Героїні серіалу «Секс у великому місті» заслужили на особливе до себе ставлення. Ми стежимо за перипетіями їх життів і впізнаємо в них своїх подруг і колег по роботі. А дуже часто і себе.

У реальному житті ця дівоча компанія могла б виглядати дещо штучно. Здавалося б, дівчата занадто різні - різний спосіб життя, рід занять, цінності, переконання. У житті до рівня спілкування кращих подруг сходяться, як правило, схожі дівчата, а єдність несхожих формується більше навколо спільної діяльності - роботи, навчання, хобі.

Втім, в серіалі загальною діяльністю подруг можна вважати секс. Точніше, не секс, звичайно, як такой, а обговорення чоловіків і відносин. Спостерігаючи за поведінкою героїнь «Сексу у великому місті», слухаючи їх розмови, ми розуміємо, наскільки образ думки і поведінку кожної з цих жінок впливає на вибір партнера, вибудовування стратегії і тактики відносин, можливі перспективи союзів. Їх сприйняття чоловіків, серйозних стосунків, сексу, їх погляд на «що таке добре і що таке погано» спочатку дуже різні і практично не змінюються. Очевидно те, що в основі їх переконань і установок лежать історії їх життів. Отже, пофантазуємо, якими були героїні в дитинстві і чому вони виросли такими, які вони є?

Психоаналіз героїні «Сексу у великому місті» Керрі Бредшоу

Головна героїня «Сексу у великому місті» Керрі Бредшоу, схоже, сама не знає, чого хоче. Ми знаємо, що вона шукає Любов з великої букви, але при цьому чомусь вибирає не тих хлопців. Що дивно, адже вона дуже розумна, має аналітичний склад мислення і зрить, як мовиться, в корінь.

Але щоб побудувати здорові, успішні, серйозні стосунки з чоловіком, мало просто знати, як «це робити правильно». Було б непогано мати перед очима досвід теплих сімейних взаємин ...

Чи може це говорити про те, що у дівчинки не було тата? Цілком. Або що відносини з татом у дівчинки з якихось причин не ладналися. Неначе вона пробувала різні стратегії поведінки, дуже старалася знайти до тата підхід, але так і не знайшла його. У неї не сформувалося усвідомлення того, що вона сама по собі цінність і може бути улюблена безумовно, а тому вона вирішила, що любов потрібно постійно завойовувати. Через це ближче до підліткового віку у дівчинки могли розвинутися проблеми з відповіддю на питання «Хто я?». Але ближче до студентства це питання має бути вирішене. А у Кері це з якоїсь причини не вийшло, че частково і пояснюється її часта зміна партнерів. Швидше за все, вона шукає не ідеального коханця і не чоловіка мрії. Вона шукає себе. Адже для того, щоб зрозуміти, хто тобі потрібен, потрібно знати відповідь на питання «Хто я?».

Психоаналіз героїні «Сексу у великому місті» Шарлотти Йорк

Кому вже точно вистачило батьківській любові в дитинстві, так це Шарлотті. Це не жінка - це дівчина яка так і не виросла з маленької принцеси. Цілком можливо, що тато робив все для того, щоб його скарб почувався найулюбленішою і найщасливішою дівчинкою на світі. Папа виростив Шарлотту класичної «пай-дівчинкою» - м'якою і жіночною. Можливо, десь навіть занадто «хорошою». І тим самим закрив їй перспективи побудувати відносини з «непоганим хлопцем». Адже на тлі тата будь який, навіть самий хороший чоловік, програє. Ось найніжніша героїня «Сексу у великому місті» і шукає принца, схожого на тата, безжально відкидаючи залицяння хлопців, які хоч у чомусь неідеальні.

Щоб знайти свою половинку, Шарлотті необхідно подорослішати і перестати ідеалізувати майбутнього партнера, навчитися любити менш егоїстичною, але більш жертовною любов'ю. Не за те, що чоловік схожий на тата і ставиться до неї так само тремтливо, а за його сутність і особистісні якості. Адже дуже невелика кількість чоловіків у відносинах орієнтовані на те, щоб «удочерити» діточок років 20-35. Більшість чоловіків хочуть побудувати партнерські відносини.

Психоаналіз героїні «Сексу у великому місті» Саманти Джонс

Батько Саманти швидше за все, навпаки, занадто рано побачив у дівчинці молоду жінку. Це часто буває, якщо батько відчуває до доньки інцестний потяг і захоплюється саме її жіночої сутністю. У таких відносинах дівчинка, як правило, швидко вчиться керувати чоловіком. При цьому якщо Шарлотта «ловить на дитину», який неможливо відмовити, то дівчинка, до якої відносяться як до жінки, дуже рано починає користуватися саме сексуальною привабливістю. І опановує цю зброю на 100%.

Також можна помітити, що Саманта відчуває труднощі зі створенням і збереженням міцних емоційних зв'язків. Вона закрита для чоловіків. Вступає в нетривалий  зв'язок і йде далі. Можливо, це пов'язано з тим, що колись вона була закохана, пережила зраду і тепер боїться серйозних стосунків з чоловіком. Щоб ця героїня «Сексу у великому місті» могла знайти свою половинку, їй необхідно пуд солі з'їсти з майбутнім партнером. Тільки пройшовши разом через горе і радість, багатство і бідність, вона, може бути, зрозуміє, що цьому чоловікові можна довіряти, і пустить його в своє серце.

Психоаналіз героїні «Сексу у великому місті» Міранди Хоббс

Для Керрі, Шарлотти, Саманти в основі стоять відносини в різних їх проявах, в той час як для Міранди на першому місці стоїть не любов, а кар'єра. Можна припустити, що у цієї героїні «Сексу у великому місті» були строгі й «холодні» батьки, уваги яких постійно доводилося домагатися, причому не дитячими витівками і проступками, а досягненнями. Вочевидь, що стратегія працювала, і тому доводити оточуючим, що вона «сильніше, вище, швидше» Міранда продовжує і в дорослому житті.

У героїні «Сексу у великому місті» погано розвинена емоційна сфера - це може бути наслідком не дуже близьких відносин з мамою ...

Міранді протипоказані відносини з кар'єристами - вони приречені на те, щоб перетворитися на конкуренцію за досягнення. Героїні підійде простий добрий хлопець, орієнтований на сім'ю, а не на кар'єру. Це допоможе їй пожити в атмосфері розуміння і дозволить навчитися відкрито виражати свої почуття.